
טופס 102 - רשות המיסים
מתוך BusinessPedia
טופס 102 למס הכנסה הינו טופס ושובר בו מדווח עסק, חברה או עצמאי, על ניכויים ממשכורת ומתשלומים אחרים ועל תשלומים שדינם כניכוי במקור. באמצעות הטופס הזה המעביד מדווח לפקיד שומה על השכר ששילם [שכיר|לעובדיו] ועל-פיו מנכים לעובדים את המס וכן על ניכוי מס במקור שנוכה מתשלומים לספקים של העסק.
תוכן עניינים |
[עריכה] הגשת טופס 102
בחלקו העליון של הטופס מופיעים נתונים מזהים של העסק שהודפסו על-ידי מאגר הנתונים במס הכנסה, הנתונים כוללים: שם וכתובת, מספר יישות ומספר תיק ניכויים. יש לרכז בטופס את משכורתם של כל העובדים למעביד מסוים ולהגישו עד ליום ה-15 בכל חודש לגבי החודש הקודם שבו שולמה לעובדים משכורת, במידה והעסק מדווח דיווח חודשי, או ב-15 לחודש אחת לחודשיים במידה והעסק מדווח דיווח דו-חודשי.
[עריכה] קבצים מצורפים
דוגמא לטופס 102 - רשות המיסים, כולל הנחיות למילוי השובר.